#Finsaqui (Edición En Catalán)

#Finsaqui (Edición En Catalán)

escrito por Cesc Cornet

Lee libros sin límites en cualquier dispositivo

Resumen de #Finsaqui (Edición En Catalán)

Un tret, una soga, unes pastilles… El hashtag #FinsAquí ha començat a inundar les xarxes socials, promovent el suïcidi, i el govern ha contractat una compañía privada per gestionar aquest inconveniente de salut pública. Però és una qüestió de salut mental de la societat o hi ha alguna altra cosa rere l’allau de suïcidis?

La desaparició de la seva filla fa que l’Anna Cabanes, inspectora dels Mossos d’Esquadra, emprengui una cerca agobiada al marge de la policia on descobrirà una veritat inquietant. La mateixa veritat que descobreixen l’equip d’activistes i de psicòlegs de Tonik, l’compañía que ha d’aconseguir reducir el nombre de suïcidis al país.

I si s’induís al suïcidi de forma massiva? I si es permetessin atrocitats amb diner públic? I si hi ha una trama criminal encoberta per diferents empreses? I si. L’única forma de resoldre aquests dubtes és seguint #FinsAquí.

Mas información de #Finsaqui (Edición En Catalán)

Registro ISBN: 9788412439229

image/svg+xml Categoria: Literatura, Novela negra

Autor: Cesc Cornet

Editorial: Llibres Del Delicte

Numero de paginas: 376

Año de Publicación: 2022

Encuadernación Original: Tapa Blanda

Libros y Audiolibros ilimitados en cualquier dispositivo

Libros y Audiolibros similares a #Finsaqui (Edición En Catalán)

1984

«No pienso que la sociedad que he descrito en1984 siempre llegue a ser una situación, pero sí pienso que puede…

La Mañana Descalza

La mañana descalza, anunciado por Olifante, proporciona una mirada de hoy sobre el mundo de la mitología clásica, a través…

Veneno 1: Rex Marvel Premiere

¡Llega la aclamada serie escrita por Donny Cates! Tras el colapso de SHIELD, una maldad escencial ha despertado bajo las…

El Hombre Que Calculaba

Un tradicional imprescindible de la divulgación para todas las edades. Malba Tahan nos ofrece en El hombre que calculaba una…